My vlogs

De komende periode zal ik een aantal vlogs posten over verschillende onderwerpen. Ik heb zelf nog nooit gevlogt, dus please go easy on me.

Mijn eerste vlog gaat over mijn bezoekje aan de Albert Heijn. Vandaag was een cheat day voor mij, omdat ik echt geen zin had Ik heb daar de overheerlijke Vegan burger van Tivall gehaald. Wil je er meer info over? Bekijk dan gauw dit filmpje.

Ik hoop dat de vlog is bevallen en mocht je nog tips of vragen voor mij hebben, aarzel dan niet om die te geven.

cookkop.jpg
Voilà, dit is het eindresultaat. Zo te zien zijn de kat en de hond er ook helemaal weg van 😀

Helaas zie je de aardappel schijfjes/soesjes niet op de foto. Dit omdat ik een gigantische kluns ben en ze per ongeluk heb aangebrand. Haha.

Enjoy the upcoming vlogs and don’t forget to subscribe!

Lots of Love, x Yonca

schermafbeelding-2016-10-10-om-14-40-20

Geef een reactie

